مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-02سياسي

شرط عربستان برای پذیرایی از زائرین بیت الله الحرام


وزیر بهداشت عربستان پذیرش شرکت کنندگان در مراسم حج سال آینده را مشروط به تزریق واکسن کرونا دانست و از آن به عنوان شرط اصلی مشارکت در مناسک حج نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، توفیق الربیعه گفت: دریافت واکسن کرونا برای افرادی که مایل به شرکت در مراسم حج هستند، لازم و ضروری است زیرا یکی از شرایط مشارکت در مراسم حج آینده است.

وزیر بهداشت عربستان با تاکید بر لزوم تشکیل کمیته تزریق دوزهای واکسن کرونا به شرکت کنندگان در مناسک حج و عمره ، گفت: ما باید نیروهای دست اندرکار مورد نیاز جهت راه اندازی مراکز بهداشت در مکه مکرمه و مشاعر مقدسه و مدینه منوره و گذرگاه های ورود حجاج برای ادای مناسک حج در سال 2021 میلادی را تامین و فراهم کنیم.

با این سخنان وزیر بهداشت باید منتظر بود که نحوه پذیرش و سهمیه کشورها به چه صورت انجام خواهد گرفت.

برپایه این گزارش، سیدعلی مرعشی رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اخیرا به ارسال نشدن دستورالعمل بهداشتی برای کشورها از سوی سعودی ها و آمادگی ایران برای اعزام زوار با رعایت پروتکل های بهداشتی و به ویژه زدن واکسن، بهبود کنترل بیماری و درمان های به موقع اشاره کرد و گفت: چندی پیش نشستی بین رییس سازمان حج و زیارت و وزیر بهداشت برگزار شد که دکتر نمکی بابت تامین واکسن حجاج کشورم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط عربستان برای پذیرایی از زائرین بیت الله الحرام

شرط عربستان برای پذیرایی از زائرین بیت الله الحرام