مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-02فرهنگي

مردم دوباره مخاطب تلویزیون شده اند، حواسمان را جمع کنیم!


در حالی که تولید فصل اول و دوم سریال «بیگانه ای با من است» با دشواری هایی مواجه بود و به دلیل سختی کار ادامه مجموعه توسط کارگردان دیگر ساخته شد و به گفته ی عوامل کار زمین نخورد و سرپا ماند، - مردم دوباره مخاطب تلویزیون شده اند، حواسمان را جمع کنیم! در حالی که تولید فصل اول و دوم از سریال بیگانه ای با من است با دشواری هایی مواجه و حتی در مقطعی ادامه ساخت مجموعه به کارگردان دیگر سپرده شد تا به اصطلاح کار زمین نخورد و سرپا بماند، حالا در نشست خبری این سریال، از ساخت فصل سوم این مجموعه صحبت به میان آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری مجموعه بیگانه ای با من است با حضور بهروز مفید تهیه کننده، احمد امینی کارگردان، بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما و دو تن از بازیگران این مجموعه از جمله ایوب آقاخانی و سامرند معروفی، سه شنبه ـ 12 اسفندماه ـ در ساختمان روابط عمومی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در ابتدای این نشست بهروز مفید در مقام تهیه کننده مجموعه بیگانه ای با من است درباره ساخت این مجموعه و دشواری های آن در شرایط کرونا توضیحاتی را مطرح کرد.

او گفت: بحث نگارش این مجموعه در سال 97 جدی شد و کار نگارش با زحمات خانم فروغ فروهید و کمک فکری آقای امینی به عنوان کارگردان پیش رفت و سال 98 کار کلید خورد و 15 ماه به طول انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دوباره مخاطب تلویزیون شده اند، حواسمان را جمع کنیم!

مردم دوباره مخاطب تلویزیون شده اند، حواسمان را جمع کنیم!