مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-02سياسي

گسترش همکاری بین دانشگاه تهران و دانشگاه پرتغال


در دیدار سفیر پرتغال در ایران با رییس دانشگاه تهران، دو طرف درباره گسترش همکاری های علمی، بین المللی و دانشگاهی گفتگو و تبادل نظر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، در دیدار سفیر پرتغال در ایران با دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران، دو طرف درباره گسترش همکاری های علمی، بین المللی و دانشگاهی گفت وگو و تبادل نظر کردند.

در این دیدار دکتر نیلی احمدآبادی با اشاره به دیدار خود با سفرای قبلی پرتغال بر علاقه مندی دانشگاه تهران به همکاری با دانشگاه های پرتغال تأکید و اظهار امیدواری کرد که روابط دانشگاهی و فرهنگی در زمینه های مختلف از جمله تبادل استاد و دانشجو، انجام پروژه های تحقیقاتی، همکاری پارک های علم و فناوری و همکاری در چهارچوب اتحادیه اروپا تداوم یابد.

نیلی احمدآبادی ضمن تشریح ظرفیت ها و پتانسیل دانشگاه تهران، به وجود مؤسسات مشترک با کشورهای مختلف از جمله چین و روسیه و نظایر آن اشاره و خواستار بررسی امکان سنجی ایجاد مؤسسات مشابه با پرتغال شد و از سفیر پرتغال دعوت کرد که در فرصتی مناسب در دانشکده های مرتبط در دانشگاه تهران در زمینه های مورد علاقه سخنرانی کند.

کارلوس کوشنا نیوش، سفیر پرتغال، نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در دانشگاه تهران گفت که هدف از این دیدار آشنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری بین دانشگاه تهران و دانشگاه پرتغال

گسترش همکاری بین دانشگاه تهران و دانشگاه پرتغال