مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-02سياسي

پاسخی به سیاه نمایی علیه گروه های مطالبه گر امر به معروف و نهی از منکر


دبیر شورای امر به معروف به نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مطالبه گری گروه های جهادی امر به معروف را نسخه شفابخش می دانیم به سیاه نمایی علیه گروه های مطالبه گر امر به معروف و نهی از منکر پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کارگاه آموزشی گروه های جهادی مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.

کارگاه آموزشی توجیهی گروه های جهادی این ستاد در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام پیش قدم دبیر ستاد استان در ابتدای کارگاه آموزشی گروه های جهادی مطالبه گر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: سال1322 که نظرات حضرت امام در کتاب کشف الاسرار  به چاپ رسید نخستین جرقه های انقلاب اسلامی و آغاز مطالبه گری دینی در ایران به وقوع پیوست محتویات این کتاب ارزشمند حول دو موضوع مطرح شد که یکی سکولاریزاسیون موجود در حکومت رضا شاه  و موضوع دوم دفاع از قدرت خدا برای ایجاد و نابودی دولت های ظالم پرداخت است.

وی افزود: از آن تاریخ که آغار حرکت انقلاب اسلامی بود تا به امروز قریب دویست و بیست و شش هزار شهید به انقلاب اسلامی تقدیم شد که این شهدا با نثار جان خود این انقلاب را به پیروزی رساندند و در راستای احقاق حق و عدالت اجتماعی و مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخی به سیاه نمایی علیه گروه های مطالبه گر امر به معروف و نهی از منکر

پاسخی به سیاه نمایی علیه گروه های مطالبه گر امر به معروف و نهی از منکر