مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-02سياسي

معابر منطقه 19 رنگ بهاری گرفتند


معابر منطقه 19 با رنگ آمیزی و اجرای نقاشی دیواری طرح بهارستان رنگ و بوی بهار به خود می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی توکلی شهردار منطقه 19 در تشریح فعالیت های شهری استقبال از بهار گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه نوروز و سال جدید، اجرای نقاشی های دیواری طرح بهار در معابری همچون بلوار ورامینی، بلوار شکوفه و خیابان میثاق با هدف زیباتر شدن نمای شهری و آرامش بصری شهروندان در اولویت اجرایی قرار گرفته است.

وی، اتمام رنگ آمیزی مبلمان 21 بوستان منطقه را از دیگر فعالیت های انجام شده برای بهاری شدن فضای شهری منطقه اعلام کرد و افزود: در همین راستا عملیات نقاشی دیواری 5 بوستان منطقه شامل الهی، جانباز، امام خمینی (ره)، 22 بهمن و نرگس نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه 19 از نصب احجام ویژه نوروز در معابر پرتردد این منطقه خبر داد و ادامه داد: این احجام در قالب نقاشی و نصب تخم مرغ رنگی روبروی ساختمان شهرداری منطقه و بزرگراه های خلیج فارس و تندگویان و نیز نصب هفت سین نوروزی و سبزه و ماهی مقابل بوستان بزرگ ولایت و شهرداری این منطقه انجام می شود.

به گفته توکلی، رنگ آمیزی خیابان دلجویی، اکران تبلیغات محیطی نوروز، نصب پرچم های جدید در محورهای بزرگراهی شهید تندگویان و شهید کاظمی، نور آرایی میدان های ماهان، شقایق و ثارالله و نصب المان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر منطقه 19 رنگ بهاری گرفتند

معابر منطقه 19 رنگ بهاری گرفتند