مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-02اقتصادي

انتصاب رییس جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای


وزیر راه و شهرسازی در حکمی داریوش امانی را به عنوان عضو و رییس هیأت عامل و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس به نقل از پایگاه خبری جلسه مجمع عمومی در چهارم اسفند ماه 1399 با اشاره به برنامه های وزارت راه وشهرسازی در سازمان راهداری در 14 بند تصریح کرده است: پیگری اجرای طرح جامع حمل ونقل در بخش جاده ای، ارتقای خدمات حمل ونقل مسافر به ویزه با رویکرد توسعه خدمات درب به درب و افزایش رضایت متقاضیان و ایجاد رقابت سالم و مبتنی بر توانمندسازی و ارتقای عملکرد شرکت های حمل ونقل با رویکرد برندسازی و درجه بندی آن ها مورد نظر است.

وزیر راه و شهرسازی در حکم انتصاب معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تأکید کرد: ایجاد و استقرار نظام برنامه محور برای اولویت بندی طرح ها و پروژه های نگهداری شبکه های شریانی با استفاده از سامانه داده محور مدیریت راه ها، ابنیه با هدف بهینه تخصیص منابع موجود، بهسازی، نگهداری برنامه محور شبکه راه های فرعی و روستایی با رویکرد توسعه متوازن سکونتگاه های روستایی کشور مد نظر است.

اسلامی ادامه داد: بهبود فضای کسب و کار و تهیه و تدوین طرح ها و برنامه های ایجاد رونق اقتصادی بخش حمل ونقل جاده ای با هدف جلب رضایت ذی نفعان، ارائه و پیگیری اجرای طرح های عملیاتی با رویکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب رییس جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

انتصاب رییس جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای