مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-02اقتصادي

از 2 برابر شدن قیمت میوه شب عید تا بررسی وضعیت مرغ و تخم مرغ در چهارمحال و بختیاری


در جلسه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تامین میوه شب عید، وضعیت مرغ، تخم مرغ و روغن خوراکی در استان مورد ارزیابی قرار گرفت و علل افزایش قیمت کالاهای اساسی در سه ماهه اخیر بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری برگزار و وضعیت قیمت، کمبود یا وفور کالاهای اساسی همانند مرغ، روغن و میوه شب عید در این جلسه بررسی شد.

سجاد رستمی در ابتدای جلسه با بیان اینکه به دلیل دو برابر شدن قیمت میوه نسبت به سال گذشته سهمیه میوه دولتی نصف میزان سال گذشته درخواست شد، گفت: در این راستا 200 تن سیب و 350 تن پرتغال برای استان تعیین شده است که تا کنون 130 تن سیب به قیمت هر کیلو 9 هزار تومان و 200 تن پرتغال هر کیلو 10 هزار و 500 تومان وارد استان شده و ورود مابقی نیاز استان در دست پیگیری است.

گران شدن 89 قلم کالای اساسی در سه ماهه اخیر رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به طور میانگین در سه ماه اخیر شاهد افزایش بیش از 5 درصدی قیمت 47 قلم کالای اساسی، افزایش کمتر از 5 درصدی 42 قلم کالای اساسی و کاهش قیمت 11 قلم کالا بوده ایم.

وی  اظهار داشت: برای جلوگیری از کمبود تخم مرغ و چندنرخی شدن آن در بازار باید فکری اندیشیده شود زیرا اگر در خصوص قیمت آن بازرسان سازمان صمت سخت گیری کنند احتمال کمبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 2 برابر شدن قیمت میوه شب عید تا بررسی وضعیت مرغ و تخم مرغ در چهارمحال و بختیاری

از 2 برابر شدن قیمت میوه شب عید تا بررسی وضعیت مرغ و تخم مرغ در چهارمحال و بختیاری