مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-02سياسي

خاموشی: در حال حاضر 1200موقوفه در کشور ما ثبت شده است


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در حال حاضر 1200موقوفه در کشور ما ثبت شده که دارای رقبات میلیونی است که این نشانگر نگاه آینده نگری مردم از گذشته تا به امروز بوده است.

- رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در حال حاضر 1200موقوفه در کشور ما ثبت شده که دارای رقبات میلیونی است که این نشانگر نگاه آینده نگری مردم از گذشته تا به امروز بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی -رییس سازمان اوقاف و امور خیریه- صبح امروز سه شنبه(12 اسفندماه) در سومین همایش ملی خیر ماندگار با بیان اینکه کار خیر در نگاه دینی ما دارای مولفه ها و عناصری است که با نگاه بشری امروز متفاوت است، اظهار کرد: در نگاه بشری اگر نفع خود را در نظر نگیرید و نفع دیگران مدنظر باشد می گویند کار خیر انجام شده است، اما در دین کار خیر با مولفه بینش الهی همراه است که یک جهت به زندگی ما می دهد.

وی ادامه داد: هرکاری که برای خدا انجام دهیم خداوند این مال یا کار را می پذیرد که این می تواند در قالب های مختلفی همچون کمک درمانی، معیشتی و حتی وقت گذاشتن برای دیگران باشد، بهترین معروف به داد مسلمین رسیدن است، پیامبر اکرم(ص) می فرمایند کسی که بیدار شود و اهتمام و اراده کمک به دیگران نداشته باشد مسلمان نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی: در حال حاضر 1200موقوفه در کشور ما ثبت شده است

خاموشی: در حال حاضر 1200موقوفه در کشور ما ثبت شده است