مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-02اقتصادي

برای تأسیس ایرتاکسی و شرکت هلیکوپتری چه قدر سرمایه باید داشته باشید؟


پروانه بهره برداری برای شرکت های هواپیمایی در مقایس فعالیت برای منطقه ای 690 میلیارد ریال، برای ایرتاکسی 230 میلیارد ریال و برای فول AOC به میزان 8 هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

- تورج دهقانی زنگنه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین خبر تعیین کفایت سرمایه برای تأسیس شرکت های هواپیمایی اظهار داشت: تغییری در موضوع کفایت سرمایه اعمال شد و دستورالعمل 31-40 سازمان هواپیمایی کشوری که مربوط به کفایت مالی است یعنی تبصره بند 3 پیوست الف به این شکل تغییر یافت، پروانه بهره برداری برای شرکت های هواپیمایی در مقایس فعالیت برای منطقه ای 690 میلیارد ریال، برای ایرتاکسی 230 میلیارد ریال و برای بار هوایی 1140 میلیارد ریال، در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: همچنین برای چارتری داخلی 1200 میلیارد ریال، برای چارتری بین المللی 4 هزار میلیارد ریال، برای برنامه ای داخلی 4 هزار میلیارد ریال، برای برنامه ای بین المللی 4570 هزار میلیارد ریال، برای فول AOC به میزان 8 هزار میلیارد ریال و برای هلی کوپتری 1370 میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

* در بحث ایرتاکسی درخواست های زیادی برای تأسیس شرکت داریم معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که چه میزان تقاضا برای تأسیس شرکت های هواپیمایی وجود دارد؟ اظهار کرد: در بحث جنرال اوییشن، ایرتاکسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تأسیس ایرتاکسی و شرکت هلیکوپتری چه قدر سرمایه باید داشته باشید؟

برای تأسیس ایرتاکسی و شرکت هلیکوپتری چه قدر سرمایه باید داشته باشید؟