مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-02اقتصادي

تمامی اراضی ملی بیجار تا اواخر بهار سال آینده سند دار می شوند


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بیجار به طرح ملی کاداستر اشاره کرد و گفت: در چند سال گذشته حدود 50 درصد اراضی ملی بیجار سند دار بوده و قرار است تا اواخر بهار سال آینده تمامی اراضی ملی در شهرستان بیجار سند دار شوند.

- ایسنا/کردستان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بیجار به طرح ملی کاداستر اشاره کرد و گفت: در چند سال گذشته حدود 50 درصد اراضی ملی بیجار سند دار بوده و قرار است تا اواخر بهار سال آینده تمامی اراضی ملی در شهرستان بیجار سند دار شوند.

قدیر آریان امروز (12 اسفند ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه به وظایف و عملکرد بخش های مختلف اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشاره و اظهار کرد: اداره منابع طبیعی در بخش های حفاظت، آبخیزداری، امور زمین، آموزش و ترویج حفاظت از منابع، جنگل ها و مراتع فعالیت دارد.

آریان در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته منابع طبیعی عنوان کرد: امسال با شعار همه با هم، جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی برنامه های گوناگونی شامل نهال کاری محوطه شرکت سیمان و امامزادگان شهر پیرتاج ( با شعار به یاد هرشهید نهالی بکاریم ) برای این هفته تدارک دیده شده است.

وی در خصوص اقدامات بخش حفاظت در سال 99 گفت: 268 مورد بررسی گزارش ها شامل گزارش های مردمی و گزارش گشت حفاظت بوده که 116 مورد به مساحت تقریبا 210 هکتار منجر به تشکیل پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی اراضی ملی بیجار تا اواخر بهار سال آینده سند دار می شوند

تمامی اراضی ملی بیجار تا اواخر بهار سال آینده سند دار می شوند