مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-02سياسي

توسعه صنعتی همراه با ایجاد آسیب های زیست محیطی مورد قبول نیست


استاندار گیلان با تأکید بر اینکه اجرای هر پروژه منوط به وجود مطالعات و پیوست های زیست محیطی است، گفت: توسعه صنعتی در سایه ایجاد آسیب های زیست محیطی مورد قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از صنایع پاک گیلان در سالن غدیر استانداری به اهمیت حفظ محیط زیست اشاره و اظهار کرد: توجه به موضوعات محیط زیستی بسیار مهم است.

وی با اشاره به نقش محیط زیست در همه ابعاد و حوزه ها، گفت: مدیریت این بخش با توجه به تأثیرگذاری آن در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از سوی متولیان و سایر دستگاه ها لازم و ضروری است.

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز دنیا به مؤلفه محیط زیست و حفظ آن به عنوان یک موضوع حیاتی توجه دارد، گفت: در ایران نیز حفظ محیط زیست و توجه به آن جز سیاست های کلی ابلاغی است.

وی ادامه داد: به همین منظور همه دستگاه های اجرایی و ادارات و سازمان ها باید این سیاست ها را به دقت اجرایی کنند.

زارع همچنین به مشارکت های مردمی و سازمان ها و NGOها نیز در حفظ محیط زیست تأکید کرد و افزود: توجه به این موضوع با توجه به تأثیرات آن از سوی همگان ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه اجرای پروژه ها در حوزه عمرانی باید پیوست محیط زیست داشته باشد، اضافه کرد: در اجرای پروژه ها باید معیارها محیط زیستی توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنعتی همراه با ایجاد آسیب های زیست محیطی مورد قبول نیست

توسعه صنعتی همراه با ایجاد آسیب های زیست محیطی مورد قبول نیست