مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-02پزشكي

اعتیاد، منشاء 80 درصد آسیب های اجتماعی است


منشاء 80 درصد آسیب های اجتماعی اعتیاد است و باید پیشگیری بر درمان اولویت داشته باشد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: منشاء 80 درصد آسیب های اجتماعی اعتیاد است و باید پیشگیری بر درمان اولویت داشته باشد.

کرم یاری، امروز در کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد که در سالن جلسات بهزیستی لرستان، برگزار شد، اظهار کرد: در علم پزشکی سرماخوردگی را ام الامراض می دانند و می تواند زمینه ساز خیلی از بیماری ها باشد.

وی با اشاره به این که در بحث آسیب های اجتماعی اعتیاد می تواند زمینه ساز و مادر خیلی از این آسیب ها باشد، عنوان کرد: لرستان جز پنج استان اول آسیب زا در کشور است، که خیلی از اتفاقات می تواند به دنبال اعتیاد اتفاق بیافتد.

یاری با اشاره به این که 209 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی استان هستند که معمولاً تعداد اعضای این خانواده ها نیز بالاست، تصریح کرد: اگر هر خانوار چهار نفر عضو داشته باشد نصف جمعیت استان تحت حمایت هستند، که این معضلی برای مشکلات بعدی و آسیب های آینده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به این که اعتیاد، طلاق و بیکاری بالاترین آسیب ها را به خود اختصاص می دهند، ادامه داد: در همه آسیب های اجتماعی لرستان جز مقام های بالاست که باید حساسیت ما بیشتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد، منشاء 80 درصد آسیب های اجتماعی است

اعتیاد، منشاء 80 درصد آسیب های اجتماعی است