مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-02سياسي

برگزاری 22 هزار برنامه «روز شهید» در سراسر کشور


معاون آموزشی و فرهنگی بنیاد شهید گفت: همزمان با روز شهید و سالروز افتتاح بنیاد شهید و امور ایثارگران 22 هزار عنوان برنامه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یعقوب سلیمانی معاون آموزشی و فرهنگی بنیاد شهید در نشست خبری تشریح برنامه های بزرگداشت روز شهید گفت: برنامه های امسال با شعار راه شهیدان ادامه دارد برگزار خواهد شد و یکی از محورهای مهم برنامه ها برگزاری مراسم با موضوع زنان شهید و آزاده است.

وی با اشاره به هدف برگزاری مراسم روز شهید عنوان کرد: یکی از اهداف این روز افزایش شناخت جامعه از روز شهید و انجام برنامه های ترویجی، تلفیقی و تبلیغاتی برای عموم جامعه است.

به علاوه ایجاد انسجام برای مشارکت با نهادهای مردمی از دیگر اقدامات بنیاد شهید خواهد بود.

سلیمانی اظهار داشت: برنامه های بزرگداشت شهدا از 8 بهمن آغاز شده و شامل برگزاری یادواره های تجلیل از زنان، تحت عنوان فرشتگان آسمان تا 22 اسفند انجام می شود.

وی از برگزاری 22 هزار عنوان برنامه به مناسبت روز شهید خبر داد و عنوان کرد: این برنامه ها همزمان با سالروز افتتاح بنیاد شهید برگزار خواهد شد که شامل موضوعاتی از جمله رونمایی از یادمان شهدا، مراسم تجدید میثاق با امام راحل، اهتزاز پرچم کشور و عطرافشانی 19 هزار گلزار شهدا، اجرای پویش اهدای خون، مراسم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 22 هزار برنامه «روز شهید» در سراسر کشور

برگزاری 22 هزار برنامه «روز شهید» در سراسر کشور