مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:162021-03-02اقتصادي

انتظار برای خط انتقال آب به«بدره» پنج ساله شد


پروژه خط انتقال آب شهر بدره پس از پنج سال کماکان به دلایلی از جمله نبود اعتبار و بی توجهی مسوولین روبان افتتاح را ندیده و به بهره برداری نرسیده است.

- خبرگزاری فارس- ایلام؛ مریم نظری: طرح آب رسانی به شهرستان بدره که کلنگ احداث آن با هدف رفع مشکلات آب میان مدت مردم این شهرستان و همچنین تأمین آب بخش صنعت و روستاهای اطراف به زمین زده شد، حکایتی طولانی و تکراری دارد چرا که بعد از گذشت پنج سال کماکان به بهره برداری نرسیده است.

علی رغم اینکه این پروژه اهمیت بالایی در تامین آب شرب مردم شهرستان بدره دارد، مدت هاست که هیچ گونه فعالیتی برای پیشبرد فیزیکی آن صورت نمی گیرد و همین امر نگرانی مردم این شهرستان را جهت تامین آب و بهداشت آن به خصوص در روستاها افزایش داده است.

به گفته ی کارشناسان؛ تامین آب آشامیدنی روستاییان و انجام عملیات آبرسانی انتقال آب یکی از بهترین راهکارها برای تامین آب در مناطق مختلف و حفظ بهداشت آن بوده که در ادامه با انتقال آب به مناطقی که کمبود آب دارند می توان از مشکلات جدی و پیامدهای ناگواری که به دنبال دارند، جلوگیری کرد.

وجود اختلافات بین کارفرما و پیمانکار به گفته ی جمعی از اهالی شهرستان طرح آب رسانی به شهرستان بدره به علت رفع مشکل کمبود آب و بهداشت آن به ویژه در روستاها صورت گرفت که به علت اختلافاتی که بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار برای خط انتقال آب به«بدره» پنج ساله شد

انتظار برای خط انتقال آب به«بدره» پنج ساله شد