مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-02اقتصادي

صادرات کالا در زنجان به 250 میلیون دلار می رسد


استاندار زنجان با بیان اینکه صادرات کالا از استان طی 11 ماه امسال افزایش یافته است، گفت: صادرات کالا در استان زنجان به 250 میلیون دلار می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحفظ شود و تنها راه مقابله و کنترل این بیماری هم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

وی به وقوع آتش سوزی در شرکت دوا اخگر در شهرک صنعتی شماره یک زنجان اشاره کرد و افزود: در این آتش سوزی 9 نفر مصدوم شدند که از این تعداد پنج نفر آقا و چهار نفر خانم است و دو نفر دچار آتش سوزی 48 تا 52 درصدی شدند و خوشبختانه این حادثه خوبی مدیریت و مهار شد.

استاندار زنجان تصریح کرد: این واحد تولیدی در امر تولید لوازم آرایشی و بهداشت با پایه الکل فعالیت می کند و در این شیفت 30 نفر مشغول کار بودند و اتش از ساعت چهار شروع شده بود و ساعت 18 مهار شد.

حقیقی افزود: حال مصدومین خوب است و اعلام شده دو نفر از مصدومین دچار سوختگی شدند اگر ضروری است به مرکز سوختگی در تهران ارجاع داده شوند و براساس نظر گروه حقیقیت یاب عدم استفاده از تجهیزات ایمنی در این حادثه دیده می شود.

وی با بیان اینکه صادرات کالا از استان طی 11 ماه امسال افزایش یافته است، گفت: طی این بازه زمانی صادرات کالا در استان 9 درصد افزایش دارد و امیدواریم تا پایان سال صادرات کالا از استان به بیش از 250 میلیون دلار برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کالا در زنجان به 250 میلیون دلار می رسد

صادرات کالا در زنجان به 250 میلیون دلار می رسد