مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-02سياسي

هدف اصلی پویش نیروی جوان انقلاب عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است


عضو هیات موسس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز به کار پویش نیروی جوانان انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی این پویش راهبردی کردن و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علیرضا احمدی عضو هیات موسس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی درمراسم رونمایی از سامانه پویش نیروی جوانان انقلاب اسلامی و آغاز به کار این پویش گفت: حدود سه سال از انتشار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می گذرد و این بیانیه باید عملیاتی شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری این بیانیه را به گونه ای تدوین و تنظیم کردند که جوانان بتوانند آن را کاربردی و عملیاتی کنند برای همین لازم است بین جوانان انقلابی انسجام ایجاد شود و کارگروه ها و کمیته هایی تشکیل شود تا بتوانند این بیانیه را کاربردی و راهبردی کنند.

احمدی افزود: برای همین لازم بود یک مجموعه با این هدف تشکیل شود و پویش نیروهای جوان انقلاب اسلامی هم با این هدف تشکیل شده است.

این مجموعه متعلق به جوانان کشور است جوانانی که به دنبال این هستند که کشور زیر سایه اسلام، قران،  اهل بیت و ولایت پیشرفت کند.

عضو هیات موسس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف اصلی پویش نیروی جوان انقلاب اسلامی راهبردی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: تا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی پویش نیروی جوان انقلاب عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است

هدف اصلی پویش نیروی جوان انقلاب عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است