مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-02سياسي

آیا مناظره های تلویزیونی انتخاب آگاهانه مردم را تسهیل می کند؟


مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی با مناظره دو گروه موافق و مخالف بر سر موضوع «برگزاری مناظره های تلویزیونی میان نامزدهای انتخابات، - مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی برگزار شد آیا مناظره های تلویزیونی انتخاب آگاهانه مردم را تسهیل می کند؟ ایسنا/خراسان رضوی مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی با مناظره دو گروه موافق و مخالف بر سر موضوع برگزاری مناظره های تلویزیونی میان نامزدهای انتخابات، انتخاب آگاهانه مردم را تسهیل می کند ، برگزار شد.

مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با مناظره دو گروه مدافعان فرهنگ از استان قزوین (به عنوان گروه موافق) و گروه حقوقی از استان خراسان رضوی (به عنوان گروه مخالف) با موضوع برگزاری مناظره های تلویزیونی میان نامزدهای انتخابات، انتخاب آگاهانه مردم را تسهیل می کند برگزار شد.

ابوالفضل سلیمانی به عنوان اولین عضو از گروه موافق، مناظره را با تعریف مفاهیم موضوع مناظره آغاز کرد و گفت: مناظره به معنی بحث کردن است.

مناظره در اسلام و سایر ادیان آسمانی وسیله ای کارآمد در ابطال شبهات است و سقراط در سال 439 قبل از میلاد از مناظره استفاده کرده، در اشعار سعدی و پروین و… نیز به مناظره اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مناظره های تلویزیونی انتخاب آگاهانه مردم را تسهیل می کند؟

آیا مناظره های تلویزیونی انتخاب آگاهانه مردم را تسهیل می کند؟