مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-02سياسي

مرکز تخصصی ویژه بیماران کرونایی افتتاح شد


با حضور وزیر دفاع، مرکز درمانی شهید فتح آبادی، جهت ارائه خدمات تخصصی به بیماران کرونایی افتتاح و همزمان دو بخش جدید«MRI پیشرفته» و «سنگ شکن برون اندامی» راه اندازی شد.

- با حضور وزیر دفاع، مرکز درمانی شهید فتح آبادی، جهت ارائه خدمات تخصصی به بیماران کرونایی افتتاح و همزمان دو بخش جدید MRI پیشرفته و سنگ شکن برون اندامی راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه 500 تخت افزایش پیدا می کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه این مراسم با افتتاح بخش جدید MRI پیشرفته و بخش جدید سنگ شکن برون اندامی و همچنین رونمایی از دستگاه پرتو درمانی بافت های سرطانی ( IORT) در حین عمل،تصریح کرد: با خرید و راه اندازی این تجهیزات پیشرفته، بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران قادر خواهد بود به روزترین خدمات درمانی را با پیشرفته ترین دستگاه ها به آحاد کارکنان و خانواده نیروهای مسلح و عموم مردم ارائه کند.

امیر حاتمی با بیان خدمات و معرفی بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران در امر خدمات دهی به نیروهای مسلح و خانواده آنها، اظهار داشت: تمام سعی و تلاشمان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر آن است تا با تجهیز و آماده سازی هر چه بیشتر بیمارستان تخصصی شهید چمران بتوانیم خدمات شایسته و درخوری را به خانواده بزرگ نیروهای مسلح تقدیم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تخصصی ویژه بیماران کرونایی افتتاح شد

مرکز تخصصی ویژه بیماران کرونایی افتتاح شد