مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-02اقتصادي

سهمیه مرغ زنده اهر برای سودجویی بیشتر از منطقه خارج می شود


فرماندار اهر بابیان این که مصوبه ای در رابطه با عدم تأمین گوشت مرغ شهرستان های همجوار نداریم، گفت: سهمیه مرغ زنده اهر و شهرستان های همجوار برای سود بیشتر از این منطقه خارج می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول خدابخش ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار با محوریت تأمین گوشت مرغ و کنترل قیمت با اشاره به اینکه مصوبه جلسه قبلی مبنی بر ممنوعیت خروج مرغ زنده از شهرستان اهر بود، اظهار داشت: تاکنون ستاد تنظیم بازار مصوبه ای در رابطه با ممنوعیت تأمین گوشت مرغ شهرستان های همجوار از طریق کشتارگاه های شهرستان اهر نداشته است.

وی افزود: برخی از اظهارات تفرقه افکنانه و مغایر با منافع مردم؛ حقیقتاً به دور از حقیقت است، اگر قرار باشد صرفاً گوشت مرغ شهرستان را تأمین کنیم قطعاً منتظر همکاری با کشتارگاه ها نخواهیم بود.

خدابخش اضافه کرد: کشتارگاه های شهرستان اهر طبق مسئولیتی که دارند موظف به تأمین گوشت مرغ شهرستان های همجوار نیز هستند، در حالی که گفته اند فرماندار اهر خروج گوشت مرغ را از شهرستان به شهرستان های همجوار منع کرده؛ ولی واقعیت این چنین نبود.

فرماندار شهرستان اهر یادآور شد: وقتی در شرایطی که واحد مرغداری در شهرستان اهر با استفاده از نهاده های دامی به نرخ دولتی، نسبت به پرورش مرغ گوشتی کرده و در شرایط متلاطم بازار؛ بدون اینکه تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه مرغ زنده اهر برای سودجویی بیشتر از منطقه خارج می شود

سهمیه مرغ زنده اهر برای سودجویی بیشتر از منطقه خارج می شود