مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-02فرهنگي

«سینما» هنوز نمرده است/ سرمایه گذاران خصوصی را مجبور به دلالی نکنیم


حبیب اسماعیلی تهیه کننده و پخش کننده سینما تأکید کرد نباید شرایطی را پیش بیاوریم که سرمایه گذاران بخش خصوصی در سینما به سراغ دلالی بروند.

- حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود در گفتگو با اعلام کرد این وضعیت همچنان ادامه دارد با رایزنی هایی که با تهیه کنندگان و پخش کنندگان انجام گرفت، قرار شد چند فیلم اکران شوند در این جریان چند فیلم به نمایش گذاشته شد اما واقعاً صدمه دیدند.

مثلاً همه پیش بینی می کردند که شنای پروانه ساخته محمد کارت فروش بسیار خوبی داشته باشد اما در شرایط کرونایی فروش چندانی نکرد.

این در حالی است که سینماگران و سینماداران دوست دارند این چرخه ادامه داشته باشد چون سینما نمرده و در ورای این تعطیلی ها، بیکاری و قطع ارتباط تماشاگر با سینما وجود دارد.

پس ما هم مثل تمام دنیا باید خودمان را با شرایط کرونا وفق دهیم.

برای جبران خسارت های بعدی، پیش بینی کنیم وی افزود: طی جلساتی که با کانون پخش کنندگان و انجمن سینماداران داشتیم به این موضوع اشاره کردیم که دولت در بحران های مختلف خسارت ها را پرداخت می کند، پس بهتر است پیش بینی هایی درباره سینما هم داشته باشد تا اگر اکران فیلم ها شدند، در صورت سیر صعودی کرونا و تعطیلی سینما، این خسارات برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سینما» هنوز نمرده است/ سرمایه گذاران خصوصی را مجبور به دلالی نکنیم

«سینما» هنوز نمرده است/ سرمایه گذاران خصوصی را مجبور به دلالی نکنیم