مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-02سياسي

دفتر تجاری خراسان شمالی در ارمنستان ایجاد شود


استاندار خراسان شمالی خواستار ایجاد دفتر تجاری در خراسان شمالی برای تجار ارمنی و بالعکس آن در ارمنستان شد و گفت: تلاش می کنیم گام های بلندی را در این راستا با کشور ارمنستان برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی صبح سه شنبه در دیدار با سفیر جمهوری ارمنستان که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با این سفر ارتباطات خراسان شمالی با کشور ارمنستان بیش از قبل توسعه یابد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه کشور ارمنستان از بدو استقلال خود ارتباطات وسیعی با جمهوری اسلامی داشته، بیان کرد:ما نیز در خراسان شمالی بخش های مربوطه را توسعه خواهیم داد.

وی افزود: به عنوان یک کشور همسایه توانمندی های ارمنستان برای رشد و توسعه به خصوص در یک دهه گذشته بیشتر شده و پس از استقلال به خوبی توانست مسیر توسعه را طی کند و این قابل مشاهده است.

شجاعی خواستار ایجاد دفتر تجاری در خراسان شمالی برای تجار ارمنی و بالعکس آن در ارمنستان، تبادل هیات های تجاری و ارائه کالا کشور ارمنستان در قالب برگزاری نمایشگاه در این استان و بالعکس شد.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: بسیاری از کشورها به تفاهمات فرهنگی بسنده می کنند اما ایران در فعالیت های اقتصادی هم مشارکت دارد لذا کمیسیون مشترک ایران و ارمنستان از فعال ترین کمیسیون ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر تجاری خراسان شمالی در ارمنستان ایجاد شود

دفتر تجاری خراسان شمالی در ارمنستان ایجاد شود