مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-02اجتماعي

تراموای اصفهان را با توجه به بازنگری در مطالعات اجرایی می کنیم


تراموای شهرداری اصفهان با توجه به بازنگری در مطالعات گذشته اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله نوروزی صبح سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به عملکرد شهرداری اصفهان طی سه سال گذشته اظهار داشت: در این بازه زمانی در کنار پروژه های بزرگ عمرانی بهره برداری از 18 پارک، 20 خیابان جدید، ورود 110 دستگاه اتوبوس جدید و بهره برداری از 15 درصد باقیمانده خط یک مترو نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 440 طرح طی سه سال گذشته در شهرداری اصفهان در دستور کار بوده است، ابراز داشت: اغلب این طرح ها در راستای حفظ محیط زیست بوده است.

تراکم فروش در بودجه 1400 شهرداری به 30 درصد رسید شهردار اصفهان با بیان اینکه تراکم فروشی در بودجه 1400 شهرداری اصفهان به 30 درصد رسیده است، گفت: این در حالی است که بخش عظیمی از بودجه را از محل درآمدهای پایدار تأمین خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص چرایی تصمیم گیری در زمینه بهره برداری از تراموا علی رغم اینکه در گذشته اعتقاد شهردار مبنی بر در اولویت نبودن این پروژه بود، ابراز داشت: در این زمینه باید توجه داشت که در گذشته مطالعاتی انجام شده بود که اجرای آن را به صلاح ندانستیم و امروز مطالعات مجدد صورت گرفته و در صدد اجرای این پروژه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراموای اصفهان را با توجه به بازنگری در مطالعات اجرایی می کنیم

تراموای اصفهان را با توجه به بازنگری در مطالعات اجرایی می کنیم