مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-02فرهنگي

انتقاد محمد یعقوبی از یک اقدام گستاخانه!


محمد یعقوبی با انتقاد و ابراز تعجب از ادامه نمایش بدون اجازه فیلم - تئاترهایش اعلام کرد که با پیگیری هایی مانع از پخش بدون مجوز آثارش شده است.

- محمد یعقوبی با انتقاد و ابراز تعجب از ادامه نمایش بدون اجازه فیلم - تئاترهایش اعلام کرد که با پیگیری هایی مانع از پخش بدون مجوز آثارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهار امسال و در بحبوحه تعطیلی سالن های سینما و تئاتر که اکران آنلاین فیلم های سینمایی رونق گرفته بود، پخش آنلاین فیلم - تئاترها هم در وی اودی ها آغاز و سبب شد فیلم - تئاتر که تا پیش از آن کارکرد آرشیوی داشت به چشمی دیگر نگاه شود و مورد توجه قرار گیرد.

در همان مقطع وقتی از میزان مخاطب این نوع آثار از صاحبانشان پرس و جو کردیم، متوجه شدیم بسیاری از آن ها از اینکه چند سالی است فیلم - تئاترشان در سامانه های نمایش درخواستی عرضه شده بی خبرند و این بی اطلاعی سبب اعتراض آن ها از موسسه طرف قرارداد برای تهیه فیلم - تئاترها که فقط مسئولیت انتشار نسخه فیزیکی آثار را برعهده داشته، شده است.

محمد یعقوبی یکی از هنرمندانی بود که نسخه تصویری دو نمایش خشکسالی و دروغ و مرد بالشی او در بعضی پلتفرم ها نمایش داده می شد و نسبت به آن معترض بود.

او اوایل خرداد 1399 در یادداشتی با تشریح مشکل پیش آمده ابراز امیدواری کرده بود که این ماجرا به حرکت بزرگ تری توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد محمد یعقوبی از یک اقدام گستاخانه!

انتقاد محمد یعقوبی از یک اقدام گستاخانه!