مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-02سياسي

مشوق مالیاتی مجلس برای افزایش سرمایه گذاری در پروژه های زیربنایی


نمایندگان مجلس، معافیت مالیاتی برای نقل و انتقال دارایی ها جهت فراهم ساختن زمینه سرمایه گذاری عموم مردم برای پروژه های زیربنایی و صنعتی را تعیین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی ردیف های هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، با بند الحاقی (21) تبصره (6) ماده واحده لایحه بودجه موافقت کردند.

مطابق با این مصوبه، به منظور فراهم ساختن زمینه سرمایه گذاری عموم مردم در انواع پروژه های زیربنایی و طرح های تملک دارایی های سرمایه ای ، حمل و نقل و تولیدی صنعتی و کشاورزی و نیز تشویق فرهنگ سرمایه گذاری غیرمستقیم، هرگونه نقل و انتقال دارایی به/ از صندوق های سرمایه گذاری پروژه که پذیره نویسی آن ها با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می شود، از پرداخت هرگونه مالیات و عوارض نقل و انتقال معاف می باشد.

مالیات نقل و انتقال و سود ایجادی در شرکت های موسس، ناشی از انتقال آورده غیر نقدی به شرکت های سهامی عام در شرف تاسیس که به منظور ایجاد و تکمیل پروژه ای تولیدی صنعتی و کشاورزی، زیربنایی و طرح های تملک دارایی های سرمایه ای و حمل و نقل شکل می گیرد و مجوز عرصه عمومی و تاسیس آن از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ می گردد، مشمول مالیات به نرخ صفر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق مالیاتی مجلس برای افزایش سرمایه گذاری در پروژه های زیربنایی

مشوق مالیاتی مجلس برای افزایش سرمایه گذاری در پروژه های زیربنایی