مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-02فرهنگي

برگزاری مسابقه خوانندگی به شیوه مجازی


معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس گفت: مسابقه سراسری و مجازی خوانندگی با عنوان «آواز بهار» با هدف رقابت سالم و ایجاد انگیزه بین علاقمندان به آواز در سبک های مختلف آغاز شده است.

- ایسنا/فارس معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس گفت: مسابقه سراسری و مجازی خوانندگی با عنوان آواز بهار با هدف رقابت سالم و ایجاد انگیزه بین علاقمندان به آواز در سبک های مختلف آغاز شده است.

بهروز مرامی به ایسنا گفت: این مسابقه در چهار مرحله طراحی شده و از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام، پخش می شود و قابل دسترس است.

مرامی با بیان اینکه هنرمندان سرشناس موسیقی ایران، داوری این مسابقه را عهده دار هستند، گفت: این مسابقه در مراحل نیمه نهایی و نهایی، به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکید کرد که میزبانی شیراز در این مسابقه هنری، مشروط به وضعیت مناسب از نظر شیوع کرونا و با نظر مساعد ستاد مدیریت بیماری کرونا، خواهد بود.

مرامی خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم این مسابقه جوایز نقدی، تندیس و لوح اهدا می شود و نفرات چهارم تا ششم هم جوایز نقدی و لوح یادبود دریافت می کنند.

معاون ارشاد فارس یادآور شد که علاقه مندان تا 18 اسفندماه برای ثبت نام و ارسال فیلم از اجرای خود، فرصت خواهند داشت و این مسابقه هیچ محدودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه خوانندگی به شیوه مجازی

برگزاری مسابقه خوانندگی به شیوه مجازی