مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-02سياسي

زارعی: به دنبال تشکیل جبهه علمی- فرهنگی هستیم/ عضویت 56000 هیات علمی در بسیج اساتید


مردم از حرف های سیاسی خسته شده اند و ما به دنبال تشکیل جبهه علمی - فرهنگی هستیم و مرجعیت و ریاست این جبهه، باید به نمایندگان ولی فقیه در استان ها سپرده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از مسئولان بسیج اساتید کشور صبح امروز با حجت الاسلام حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه دیدار و گفت وگو کردند.

مجتبی زارعی رییس بسیج اساتید کشور در این جلسه، ضمن ارائه گزارش فعالیت های این تشکل انقلابی، بر ضرورت اجتماعی کردن علم و دانشگاه و مسئله محور شدن محافل علمی تا شکل گیری دانشگاه تمدن ساز تأکید کرد و گفت: 20 سال از دوره زعامت رهبر انقلاب به تبیین نظریه تولید علم اختصاص داشته و جریان سازی بسیج اساتید در این حوزه، از اهداف ما است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب از مقابله با جنگ نرم عبور کرده اند و تولید قدرت نرم را مطالبه می کنند و از این رو اندیشکده سیاست پژوهی و راهبردنگاری را تأسیس کرده ایم و دنبال نظام افزارها و ساختارافزارها هستیم.

رییس بسیج اساتید تصریح کرد: از قریب 170000 نفر اعضای هیأت علمی و مدرسان مراکز علمی و دانشگاهی، بالغ بر 56000 نفر عضو داریم و تاکنون 1084 کانون استادی در سراسر کشور فعال شده است.

زارعی ادامه داد: مردم از حرف های سیاسی خسته شده اند  و ما به دنبال تشکیل جبهه علمی - فرهنگی هستیم و مرجعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: به دنبال تشکیل جبهه علمی- فرهنگی هستیم/ عضویت 56000 هیات علمی در بسیج اساتید

زارعی: به دنبال تشکیل جبهه علمی- فرهنگی هستیم/ عضویت 56000 هیات علمی در بسیج اساتید