مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-02بين الملل

تحریم های آمریکا علیه روسیه به خاطر ناوالنی احتمالا امروز اعمال می شوند


دو منبع آگاه اعلام کردند، انتظار می رود آمریکا امروز (سه شنبه) تحریم هایی را برای تنبیه روسیه به خاطر مسموم کردن منتقد برجسته کرملین اعمال کند.

- دو منبع آگاه اعلام کردند، انتظار می رود آمریکا امروز (سه شنبه) تحریم هایی را برای تنبیه روسیه به خاطر مسموم کردن منتقد برجسته کرملین اعمال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تصمیم جو بایدن، رییس جمهور آمریکا برای اعمال تحریم علیه روسیه به خاطر مسموم کردن الکسی ناوالنی، منتقد برجسته کرملین بیانگر موضع سفت و سخت تر این دولت نسبت به دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکاست که اجازه داده بود این اقدام در اوت سال گذشته بدون مجازات از سوی واشنگتن سپری شود.

ناوالنی اوت سال گذشته در پروازی در سیبری از هوش رفت و برای مداوا به آلمان منتقل شد؛ جایی که پزشکان به این نتیجه رسیدند که وی با یک گاز اعصاب مسموم شده بود.

کرملین هر گونه نقش داشتن در بیماری ناوالنی را رد کرده و تاکید دارد که هیچ سندی که ثابت کند وی مسموم شده بود، در اختیار ندارد.

این منابع که خواستند نامشان فاش نشود روز دوشنبه گفتند: انتظار می رود آمریکا تحت دو دستور اجرایی وارد عمل شود؛ دستور اجرایی 13661 که پس از حمله روسیه به شبه جزیره کریمه صادر شد اما اختیارات گسترده ای را برای هدف گرفتن مقامات روس ارائه می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکا علیه روسیه به خاطر ناوالنی احتمالا امروز اعمال می شوند

تحریم های آمریکا علیه روسیه به خاطر ناوالنی احتمالا امروز اعمال می شوند