مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-02سياسي

برگزاری چهار کارگاه تخصصی ادبی در سال 1400


مسوول مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری همدان گفت: چهار کارگاه تخصصی ادبی با حضور اساتید مطرح در سال 1400 برگزار می شود.

- مریم زندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری چهار کارگاه تخصصی ادبی برای سال آینده پیش بینی شده است اظهار کرد: اساتید این دوره ها از برترین چهره های ملی در حوزه ادبی هستند.

وی ادامه داد: کارگاه داستان نویسی مقدماتی با تدریس سید میثم موسویان، کارگاه داستان نویسی پیشرفته با تدریس مرتضی فرجی، کارگاه رمان نویسی با تدریس تیمور آقامحمدی و کارگاه مبانی شعر با تدریس میرهاشم میری برگزار خواهد شد.

مسوول مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری همدان کارگاه های ادبی را متناسب با نیاز ادبی نویسندگان و شاعران مستعد استان عنوان کرد و افزود: زمان ثبت نام علاقمندان تا پایان اردیبشهت ماه 1400 تعیین شده است و تیر تا دی ماه سال آینده نیز زمان برگزاری کارگاه ها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کارگاه های فوق پیش نیاز یکدیگر هستند تصریح کرد: هنرجویان پس از دوره در صورتی که در آزمون، حد نصاب نمرات را به دست آورند، می توانند در کارگاه سطح بالاتر ثبت نام کنند.

زندی استان همدان را در عرصه ادبیات بسیار قوی و دارای ظرفیت دانست و گفت: حوزه هنری استان همدان از هنرجویان برتر، پس از گذراندن تمام دوره ها در تولید اثر حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهار کارگاه تخصصی ادبی در سال 1400

برگزاری چهار کارگاه تخصصی ادبی در سال 1400