مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-02سياسي

مصوبه افزایش مالیات اپراتورها تاثیرچندانی بر قیمت اینترنت نخواهد داشت


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مصوبه اخیر مجلس پیرامون مالیات اپراتورها گفت: مصوبه افزایش مالیات اپراتورها تاثیرچندانی بر قیمت اینترنت نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یک روز پیش از تصویب مصوبه مالیات اپراتورها، در توییتی با مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر افزایش سه هزار میلیارد تومانی مالیات اپراتورها و اختصاص آن به برخی دستگاه ها از جمله صداوسیما برای امورات نظارتی به مخالفت پرداخت و نوشت: امروز نمایندگان مجلس با مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر افزایش سه هزار میلیارد تومانی مالیات اپراتورها و اختصاص آن به برخی دستگاه ها از جمله صداوسیما برای امورات نظارتی، مخالفت کنند.

تصویب این بند در تبصره 6 بودجه موجب افزایش چشمگیر قیمت بسته های اپراتورها خواهد شد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ددر این باره به خبرنگار فارس گفت: به منظور تامین بخشی از نیازهای مالی دولت پیشنهادی مبنی بر افزایش مالیات اپراتورها در صحن علنی مجلس مطرح و با رای اکثریت تصویب شد.

ابراهیم عزیزی با اشاره به اینکه این موضوع درمجلس مصوب شده و باید مراحل بعدی را طی نماید، اذعان داشت: بنده از جمله کسانی بودم که به این قانون رای ندادم و معتقدم در حوزه فضای مجازی و اینترنت نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه افزایش مالیات اپراتورها تاثیرچندانی بر قیمت اینترنت نخواهد داشت

مصوبه افزایش مالیات اپراتورها تاثیرچندانی بر قیمت اینترنت نخواهد داشت