مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-02بين الملل

ناگفته هایی از شکنجه حیوانات در خانه ها


اگر شما هم مثل من و خیلی های دیگر با خودتان کلنجار می روید تا به حیوان آزاری از دریچه ای نو بنگرید و کنجکاوید بدانید چرا بعضی ها در چهاردیواری خانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه رسالت در ادامه نوشت: مدافعان حقوق حیوانات بارها مراتب نارضایتی خود را از بروز این اتفاق اعلام کرده اند که برخی گونه های کمیاب و در آستانه انقراض، زیستگاهشان حیات وحش است و نباید از سوی شکارچی ها طعمه شوند.

کم نیستند آدم هایی که چند صباحی برای گریز از تنهایی و لذتی زودگذر، سرپرستی توله خرس و مار پینتون یا هر حیوان دیگری را به عهده می گیرند و خیلی زود با دل زدگی رهایش می کنند یا در ادای حقوق حیوان زبان بسته سستی و تنبلی به خرج می دهند.

بحث صرفا بر سر آزار حیات وحش نیست و حیوانات اهلی هم مورد آزار ما واقع می شوند اما حالا که پای حیات وحش به آغاز متن باز شده، بهتر است بگوییم محیط زیست به این موضوع طور دیگری نگاه می کند.

فرمانده یگان حفاظت این سازمان در تهران، تکیه اش بر قانون شکار و صید است و طبق این قانون می توان برای خریدار، فروشنده و نگهدارنده حیات وحش اعلام جرم کرد.

محمدرضا خویشتندار در اشاره اش به افرادی که از حیات وحش نگهداری می کنند، می گوید اگر اطلاعاتی به دستشان برسد، قادرند حکم ورود به منزل را دریافت و نسبت به جمع آوری حیوانات اقدام کنند اما مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از شکنجه حیوانات در خانه ها

ناگفته هایی از شکنجه حیوانات در خانه ها