مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-02سياسي

درخواست هشدارآمیز محمد اشرفی اصفهانی از شورای نگهبان


محمد اشرفی اصفهانی نماینده ادوار مجلس گفت: آقایانی که در شورای نگهبان مسئولیت دارند شرایط را در نظر بگیرند و به جای اینکه از روز ثبت نام تا بعد از انتخابات از ابزار استصواب برای رد سلیقه ای خاص بهره ببرند، - با تایید نامزدهای همه گروه ها به مردم این پیام را بدهند که رأی و نظر آنها اهمیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اعتمادآنلاین نوشت: محمد اشرفی اصفهانی گفت : مردم این روزها فشارهای زیادی متحمل می شوند و با این اوصاف طبیعی است انگیزه ای برای رأی دادن پیدا نکنند.

در چنین شرایطی تغییر رویه آقایان در شورای نگهبان بیش از پیش ضرورت دارد چراکه رد صلاحیت های فله ای اوضاع را سخت تر و کشور را وارد بحران های هزینه سازی خواهد کرد.

هر چقدر به زمان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در خرداد 1400 نزدیک تر می شویم، دغدغه های نگران کننده بابت نوع تعیین صلاحیت ها در فضای سیاسی کشور بیشتر شنیده می شود.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان مشارکت بیشتر در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری می تواند در گذر از دشواری های فعلی کشور نقش بسزایی داشته باشد.

محمد اشرفی اصفهانی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در این باره اظهار کرد: مردم این روزها فشارهای زیادی متحمل می شوند و روزبه روز بیشتر به مشکل برمی خورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست هشدارآمیز محمد اشرفی اصفهانی از شورای نگهبان

درخواست هشدارآمیز محمد اشرفی اصفهانی از شورای نگهبان