مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-02سياسي

نحوه توزیع عوارض ارزش افزوده استان تهران مشخص شد


نمایندگان در مصوبه ای نحوه توزیع درآمدهای حاصل از اخذ عوارض ارزش افزوده شهرستان های تهران بین شهر تهران و نقاط روستایی و عشایری آن را مشخص کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی ردیف های هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، با ردیف های بند (د) تبصره 6 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

بر اساس ردیف 1، متن زیر به جزء (1) بند (پ) ماده (32) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور اضافه می شود: شاخصهای مناطق و شهرستان های غیربرخوردار از اشتغال موضوع این جزء با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور به تصویب هیئت وزیران می رسد.

در ردیف 2 آمده است: مالیات و عوارض ارزش افزوده دریافتی از واحدهای تولیدی و پیمانکاران پروژه ای واقع در استان به حساب استان محل استقرار واحد تولیدی منظور می شود.

همچنین متن زیر به ردیف 2 بند (د) تبصره 6 اضافه شد: سازمان امور مالیاتی مکلف است پرونده های واحدهای تولیدی و خدماتی با شخصیت حقیقی یا حقوقی دارای یک محل فعالیت را که محل استقرار واحد تولیدی یا خدماتی آنها در استان محل استقرار دفتر مرکزی آنها نیست، به اداره کل امور مالیاتی استان محل استقرار واحد تولیدی و خدماتی ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه توزیع عوارض ارزش افزوده استان تهران مشخص شد

نحوه توزیع عوارض ارزش افزوده استان تهران مشخص شد