مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-02پزشكي

جولان ویروس کرونا با عادی انگاری مردم در ایام پایانی سال بیشتر می شود


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: جولان ویروس کرونا با عادی انگاری مردم در ایام پایانی سال و نزدیک شدن به نوروز بیشتر می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: جولان ویروس کرونا با عادی انگاری مردم در ایام پایانی سال و نزدیک شدن به نوروز بیشتر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید مهدی طباطبایی اظهارکرد: بیش از یک سال است که دنیا درگیر بیماری کرونا شده و می توان گفت هیچ نقطه ای در دنیا وجود ندارد که از شر این ویروس ایمن مانده باشد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: با وجود اینکه موارد ابتلا به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان کمتر از گذشته گزارش می شود اما باید در نظر داشت که رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی احتمال شعله ور کردن این بیماری را در پی دارد.

وی با اشاره به جهش یافتگی این ویروس و مشاهده ویروس کرونا انگلیسی در استان گفت: ویروس کرونا مدام تغییر رفتار می دهد به همین دلیل از مردم تقاضا می کنیم همچون گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا استان از وضعیت زرد خارج نشود و روز به روز شاهد ثبات وضعیت شیوع این ویروس در استان باشیم.

وی در مورد نزدیک شدن به ایام پایانی سال و شلوغی بازارها بیان کرد: قطعا تعطیل کردن بازارها خسارت های مالی جبران ناپذیری به کاسبان وارد می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان ویروس کرونا با عادی انگاری مردم در ایام پایانی سال بیشتر می شود

جولان ویروس کرونا با عادی انگاری مردم در ایام پایانی سال بیشتر می شود