مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 04:402021-03-02فرهنگي

اهدای هدفمند بیش از 2300 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی ایلام


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اهدای بیش از 2300 جلد کتاب مناسب در موضوعات مختلف به اداره کل کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

- عمران خودآموز در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از سیاست های کلان و هدفمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تلاش در مسیر توسعه و تقویت منابع خوانداری به ادارات و نهادهای دولتی و سایر موسسات مردم نهاد است که به طور مداوم و مستمر در حال اجراست و تاکنون ده ها هزار جلد کتاب با نظارت این اداره کل از سوی کتابسرا اهداء و توزیع شده است.

وی تصریح کرد:به منظور تامین منابع مطالعاتی و خوانداری مناسب و تقویت قفسه های کتابخانه های عمومی، تعداد 2350 جلد کتاب در موضوعات مختلف برای مخاطبان و جوامع هدف به اداره کل کتابخانه های عمومی استان اهدا شده تا در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: در انتخاب کتاب ها تلاش شده آثار مولفان و ناشران بومی نیز وجود داشته باشد تا مخاطبان با آثار و اندیشه های مولفان هم استانی بهتر و ملموس تر آشنا شوند، زیرا ناشران و مولفان از سرمایه های ارزشمند ادبی و فرهنگی استان به شمار می روند.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی استان تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 45 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف از سوی کتابسرای این اداره کل توزیع و اهدا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای هدفمند بیش از 2300 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی ایلام

اهدای هدفمند بیش از 2300 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی ایلام