مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 04:302021-03-02اجتماعي

ارسال پیامک به مالکین خودروها به معنای ثبت جریمه نیست


رییس پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه دریافت پیامک به معنای ثبت جریمه در زمان محدودیت تردد برای مالکان نیست، گفت: صحت جریمه باید از سامانه راهور 120 استعلام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ امیر طالبی شامگاه دوشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با بیان اینکه با اجرای محدودیت ها، جریمه های کرونایی و ترددهای غیرضروری در ماه های گذشته در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در این شرایط علاوه بر اعمال محدودیت های شبانه محدودیت های بین شهری بین شهرهای با وضعیت نارنجی نیز مورد توجه قرار دارد.

وی با تأکید بر برخورد پلیس با ترددهای غیر ضرور، گفت: در حال حاضر دو شهرستان رودسر و رودبار وضعیت نارنجی داشته و تردد به این شهرها ممنوع است.

رییس پلیس راهور گیلان در ادامه با اشاره به اینکه صدور برگه های جریمه یکی از مواردی ایجاد نگرانی برای شهروندان است، افزود: از مالکین خودروهایی که به هر دلیلی برای آنها پیامک جریمه مبنی بر اینکه شما در این ساعت و در این محور تردد غیر ضروری داشته اید، پیامک می شود، باید دقت داشته باشند که این پیامک ها به منزله ثبت جریمه برای خودروها نیست.

وی ادامه داد: در انتهای پیامک ها شماره قبض و شناسه پرداخت آورده شده که بسیاری از شهروندان این پیامک را به منزله صدور جریمه تلقی کرده و اقدام به پرداخت مبلغ جریمه می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پیامک به مالکین خودروها به معنای ثبت جریمه نیست

ارسال پیامک به مالکین خودروها به معنای ثبت جریمه نیست