مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 04:202021-03-02بين الملل

واشنگتن: با هر اقدام اسراییل که راهکار دو کشوری را دشوارتر کند، مخالفیم


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا دوشنبه شب گفت که واشنگتن با هر اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی که راه حل دو کشوری را به چالش بکشد، مخالف است.

- واشنگتن: با هر اقدام اسراییل که راهکار "دو کشوری" را دشوارتر کند، مخالفیم سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا دوشنبه شب گفت که واشنگتن با هر اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی که راه حل "دو کشوری" را به چالش بکشد، مخالف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا دوشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد واشنگتن با هرگونه اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی که راهکار دوکشوری را پیچیده تر کند مخالف است.

هفته گذشته ، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده ، در تماسی با گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تأیید کرد که واشنگتن معتقد است راه حل دو کشوری بهترین راه برای حل منازعات فلسطین و اسراییل است.

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد در این تماس، بلینکن تاکید کرده دولت جو بایدن معتقد است که راه حل دو کشوری بهترین راه برای تضمین آینده اسراییل به عنوان یک کشور یهود است که در کنار کشور دموکراتیک فلسطین در صلح زندگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: با هر اقدام اسراییل که راهکار دو کشوری را دشوارتر کند، مخالفیم

واشنگتن: با هر اقدام اسراییل که راهکار دو کشوری را دشوارتر کند، مخالفیم