مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 03:402021-03-02اقتصادي

عدم آگاهی، مهمترین عامل نرخ بالای ورشکستگی در یزد


دبیر کانون تفکر اقتصاد دانشگاه یزد رویکرد موجود در مشاغل خویش فرما را علمی ندانست و نرخ بالای شکست پس از راه اندازی کسب وکارهای جدید را ناشی از کمبود اطلاعات همه جانبه صاحبان مشاغل معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حبیب انصاری سامانی در شصت و پنجمین نشست کانون تفکر اقتصاد دانشگاه یزد با محوریت توسعه اقتصادی شهر میراث جهانی با تمرکز بر مشاغل شهری به صورت مجازی برگزار شد، ویژگی های فرهنگی و جغرافیایی مناطق مختلف کشور را در سیاست گذاری های محلی جهت ایجاد مشاغل پایدار مؤثر دانست و اظهار کرد: آمار نشان می دهد تعداد واحدهای صنفی بدون مجوز تا حدودی برابر با واحدهای صنفی مجوزدار است، درحالی که این آمار به تنهایی نمی تواند به عنوان ابزار لازم جهت تحلیل مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین رویکرد موجود در مشاغل خویش فرما را علمی ندانست و نرخ بالای شکست پس از راه اندازی کسب وکارهای جدید را ناشی از کمبود اطلاعات همه جانبه صاحبان مشاغل معرفی کرد.

دبیر کانون تفکر اقتصاد دانشگاه یزد با اشاره به آمار سال 95 نرخ اشتغال مردان استان را 64 درصد و مشارکت بانوان را 17 درصد عنوان کرد و گفت: در مقابل 63 درصد مردان و 14 درصد مشارکت بانوان در کشور، رقم بالاتری را به خود اختصاص داده است، این در حالی است که نرخ بیکاری بانوان در استان 27 درصد و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم آگاهی، مهمترین عامل نرخ بالای ورشکستگی در یزد

عدم آگاهی، مهمترین عامل نرخ بالای ورشکستگی در یزد