مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 23:302021-03-01اجتماعي

تحصیل 3 هزار «دانش آموز خارجی با نیاز های ویژه» در ایران


رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: حدود 3000 دانش آموز اتباع خارجی با نیاز های ویژه در مدارس جمهوری اسلامی ایران، تحصیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، جلسه مشترک با حضور مجتبی زینی وند، رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و محمدحسن عظیم عراقی معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به همراه معاونان، رؤسای گروه و همچنین سرپرستان مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به دو صورت حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از ایجاد کارگروه مشترک با سازمان آموزش و پرورش استثنایی و امضای تفاهم نامه با این سازمان خبر داد و گفت: از آنجا که دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور نیز فرزندان این ملت هستند، لذا لازم است سازمان آموزش و پرورش استثنایی تمامی خدمات و حمایت هایی که به دانش آموزان به ویژه دانش آموزان استثنایی داخل کشور ارائه می دهد برای دانش آموزان خارج از ایران نیز در نظر گیرد.

وی در این خصوص افزود: با همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی، ابزار های مورد نیاز برای ارزیابی سلامت و آمادگی تحصیلی دانش آموزان فراهم می شود که لازم است که این ارزیابی ها از دانش آموزان مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور نیز صورت گرفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 3 هزار «دانش آموز خارجی با نیاز های ویژه» در ایران

تحصیل 3 هزار «دانش آموز خارجی با نیاز های ویژه» در ایران