مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 17:502021-03-01فرهنگي

جشنواره ملی خوشنویسی «کوکب هدایت» برگزار می شود


سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان از برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی با عنوان «کوکب هدایت» و با محوریت آموزه های اخلاقی در قرآن کریم توسط این معاونت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان از برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی با عنوان کوکب هدایت و با محوریت آموزه های اخلاقی در قرآن کریم توسط این معاونت خبر داد.

مریم جویدراوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه جشنواره ملی خوشنویسی کوکب هدایت ، با محوریت آموزه های اخلاقی در قرآن کریم برگزار می شود، اظهار کرد: این کتاب الهی علاوه بر اینکه کامل ترین منبع معرفتی و معنا آفرینی است، بزرگترین منبع الهام برای هنرمندان و آفرینش های ادبی و هنری آنها نیز بوده است.

وی افزود: در این میان و در بین هنرهای اسلامی، خط و خوشنویسی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و خوشنویسان جدای از انتقال بار معنایی آیات و دستورات دینی، به دلیل قداست متن مصحف شریف، تمام تلاش شان این بوده و هست که به زیباترین شکل ممکن، مضامین و آموزه های معنوی قرآن کریم را به رشته تحریر درآورند.

در این راستا معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان در نظر دارد جشنواره ملی خوشنویسی را با عنوان کوکب هدایت و با محوریت آموزه های اخلاقی در قرآن کریم برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی خوشنویسی «کوکب هدایت» برگزار می شود

جشنواره ملی خوشنویسی «کوکب هدایت» برگزار می شود