مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 17:302021-03-01سياسي

دلواپسان نامه ی ناخوانده خاتمی کیستند؟


خیلی جالب است که هیچکس سوال نمی کند رییس جمهوری پیشین کشورمان در این نامه خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای چه چیزی نوشته است، ولی همزمان طیف های به ظاهر متضادی با ادبیاتی مشابه به اصل این اقدام حمله می کنند! یک طرف، - خیلی جالب است که هیچکس سوال نمی کند رییس جمهوری پیشین کشورمان در این نامه خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای چه چیزی نوشته است، ولی همزمان طیف های به ظاهر متضادی با ادبیاتی مشابه به اصل این اقدام حمله می کنند! یک طرف، برخی اصولگرایان و طرف دیگر هم براندازان و معاندان جمهوری اسلامی.

هر دو طرف گویی از نفس نامه نگاری و برقراری ارتباط می ترسند! پایگاه خبری جماران: روز شنبه خبری منتشر شد مبنی بر آنکه سید محمد خاتمی به رهبر معظم انقلاب نامه ای نوشته است.

تاکنون کسی از محتوای نامه یاد شده که ظاهرا آبان ماه ارسال شده، خبری ندارد؛ و از همین رو، آنچه محل بحث این یادداشت است واکنش هایی است که بدان نشان داده شد.

خیلی جالب است که هیچکس سوال نمی کند رییس جمهوری پیشین کشورمان در این نامه خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای چه چیزی نوشته است، ولی همزمان طیف های به ظاهر متضادی با ادبیاتی مشابه به اصل این اقدام حمله می کنند! یک طرف، برخی اصولگرایان و طرف دیگر هم براندازان و معاندان جمهوری اسلامی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلواپسان نامه ی ناخوانده خاتمی کیستند؟

دلواپسان نامه ی ناخوانده خاتمی کیستند؟