مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 17:302021-03-01ورزشي

پیروزی قاطع دختران هندبالیست قم برابر «سرخ رود مازندران»


نماینده هندبال قم در مسابقات هندبال جوانان باشگاه ها و دسته جات بانوان کشور، با نتیجه قاطع 34 بر 7 برابر «سرخ رود مازندران» به پیروزی رسید.

- قم- نماینده هندبال قم در مسابقات هندبال جوانان باشگاه ها و دسته جات بانوان کشور، با نتیجه قاطع 34 بر 7 برابر سرخ رود مازندران به پیروزی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم جوانان بانوان پاس ناجا قم بعد از ظهر دوشنبه، در مسابقات هندبال جوانان باشگاه ها و دسته جات بانوان کشور به میزبانی سالن سجادی اصفهان، در دیدار دوم به مصاف نماینده مازندران رفت و در پایان این مسابقه با نتیجه قاطع 34 بر 7 برابر این تیم پیروز شد.

نماینده قم در بازی اول این رقابت ها نیز، با نتیجه 23 بر 21 موفق به پیروزی برابر تیم قدرتمند کیهان پایش ملایر شده بود.

مسابقات هندبال جوانان باشگاه ها و دسته جات بانوان کشور از دهم اسفند ماه به میزبانی سالن سجادی اصفهان آغاز شده است و تا 15 اسفند ماه طبق پروتکل های بهداشتی ادامه دارد.

این مسابقات با شرکت 18 تیم در چهار گروه در حال برگزاری است که تیم پاس ناجا قم با تیم های آتریسای تهران ، سرخ رود مازندران ، کیهان پایش ملایر و حرارت سازان گلستان در گروه اول قرار دارد.

نماینده قم فردا دو دیدار را برگزار می کند که در دیدار اول از ساعت 8:30 صبح به مصاف حرارت سازان گلستان می رود و دیدار دوم را با تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی قاطع دختران هندبالیست قم برابر «سرخ رود مازندران»

پیروزی قاطع دختران هندبالیست قم برابر «سرخ رود مازندران»