مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 16:552021-03-01اقتصادي

جهانگیری: زخم زبان ها در روحیه عاشقان خدمت نباید تأثیر داشته باشد


کار کردن برای مردم کشور به قدری شیرین و لذت بخش است که نباید زخم زبان ها کمتری تأثیری در روحیه افرادی که عاشق خدمت هستند ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در واقع منابع سپرده گزاران در بانک است که بانک های عامل باید از بازپرداخت این تسهیلات اطمینان داشته باشند و در این راستا لازم است استانداران و فرمانداران کشور به نظام بانکی کمک کنند که حتماً بازپرداخت تسهیلات به موقع انجام شود.

معاون اول رییس جمهور یکی از اقدامات لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه را مقاوم سازی واحدهای مسکونی دانست و گفت: اقدام مهم دیگر ایجاد صندوق بیمه حوادث است که البته هفته گذشته در جلسه هیئت دولت به تصویب رسید و سرمایه اولیه نیز برای این صندوق تعیین شد.

جهانگیری در ادامه به زلزله اخیر در منطقه سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد نیز اشاره و تصریح کرد: متأسفانه این حادثه در فصل زمستان رخ داد و مردم دچار آسیب شدند البته دولت به سرعت منابع مالی لازم را مشخص کرد و بانکهای عامل دستورالعمل های پرداخت تسهیلات را صادر کردند و رییس جمهور نیز دستور داده است که بازسازی واحدهای مسکونی سی سخت تا آخر تیرماه انجام شود که با توانمندی و تجربه ای که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دارد، امری شدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: زخم زبان ها در روحیه عاشقان خدمت نباید تأثیر داشته باشد

جهانگیری: زخم زبان ها در روحیه عاشقان خدمت نباید تأثیر داشته باشد