مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 16:452021-03-01بين الملل

هر 10 دقیقه یک کودک یمنی جان می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دبیر کل سازمان ملل که تاکنون هیچ اقدام جدی برای وادار کردن ائتلاف سعودی به توقف تجاوز شش ساله خود علیه یمن به کار نگرفته است، - دبیر کل سازمان ملل که تاکنون اقدام جدی برای توقف تجاوز و محاصره ائتلاف سعودی در یمن به کار نگرفته است، اوضاع انسانی در یمن را بسیار وخیم خواند و گفت هر 10 دقیقه یک کودک یمنی جان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دبیر کل سازمان ملل که تاکنون هیچ اقدام جدی برای وادار کردن ائتلاف سعودی به توقف تجاوز شش ساله خود علیه یمن به کار نگرفته است، با پیشروی نیرو های مسلح یمن در استان مأرب خواستار توقف درگیری ها در این کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل در ابتدای سخنان خود از تاثیر جنگ یمن بر وضعیت سلامت مردم یمن و به ویژه کودکان گفت و تاکید کرد: کودکان یمن در معرض خطرات بهداشتی متعددی هستند و هر 10 دقیقه یک کودک به دلیل درگیری یا بیماری در یمن جان خود را از دست می دهد.

دبیر کل سازمان ملل ایجاد راه حل مسالمت آمیز برای بحران یمن را خواستار شد و گفت: باید همه تلاش ها برای دستیابی به این هدف به کار گرفته شود.

گوترش بدون اشاره به مسئول بودن ائتلاف سعودی و محاصره همه جانبه آن علیه یمن، اوضاع انسانی در یمن را بسیار وخیم خواند و گفت: نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر 10 دقیقه یک کودک یمنی جان می دهد

هر 10 دقیقه یک کودک یمنی جان می دهد