مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 16:402021-03-01اقتصادي

کسانی که حتی یک پروژه هم مدیریت نکرده اند دولت را ناکار آمد می خوانند


کسانی که حتی یک پروژه را مدیریت نکرده اند دولت را ناکارآمد می خوانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور عصر دوشنبه در آیین تجلیل از عملکرد شبکه بانکی کشور در طرح ویژه بهسازی و بازسازی مناطق سانحه دیده با گلایه از برخی کم بی مهری ها درباره بانک های عامل افزود: کار کردن برای مردم کشور به قدری شیرین و لذت بخش است که نباید زخم زبان ها کمتری تأثیری در روحیه افرادی که عاشق خدمت هستند ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد ایران به شدت به عملکرد نظام بانکی کشور متکی است گفت: نظام بانکی در همه بخش های اقتصادی کشور از جمله بخش صنعت، کشاورزی، خدمات و مسکن نقش مؤثری دارد و هیچ طرح کوچک و بزرگ صنعتی در کشور نیست که نظام بانکی در اجرای آن کمک نکرده باشد بنابراین باید همواره با دید احترام نسبت به مدیران بانکی کشور نگاه کرد.

جهانگیری در ادامه به شرایط اقلیمی و زمین شناسی ایران اشاره کرد و افزود: با توجه به این شرایط ایران همواره در معرض بحران های شناخته شده نظیر زلزله، خشکسالی و سیل و بحران های ناشناخته نظیر کرونا قرار دارد.

وی ادامه داد: همانگونه که وجود منابع نفت و گاز و معادن مختلف در کشور نتیجه فعل و انفعالات زمین در طول میلیون ها سال است، در عین حال گسل های زلزله خیز و بحران هایی نظیر خشکسالی نیز از جمله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که حتی یک پروژه هم مدیریت نکرده اند دولت را ناکار آمد می خوانند

کسانی که حتی یک پروژه هم مدیریت نکرده اند دولت را ناکار آمد می خوانند