مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 16:402021-03-01اقتصادي

جهانگیری: کسانی که حتی یک پروژه هم مدیریت نکرده اند دولت را ناکارآمد می خوانند


معاون اول رییس جمهور از بانک مرکزی و بانک های عامل که در طرح مقاوم سازی و بازسازی واحدهای مسکونی روستایی مشارکت داشته اند قدردانی کرد و گفت: کسانی که حتی یک پروژه را مدیریت نکرده اند دولت را ناکارآمد می خوانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور، اسحاق جهانگیری عصر دوشنبه در آیین تجلیل از عملکرد شبکه بانکی کشور در طرح ویژه بهسازی و بازسازی مناطق سانحه دیده با گلایه از برخی کم بی مهری ها درباره بانک های عامل افزود: کار کردن برای مردم کشور به قدری شیرین و لذت بخش است که نباید زخم زبان ها کمتری تأثیری در روحیه افرادی که عاشق خدمت هستند ایجاد کند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر این که اقتصاد ایران به شدت به عملکرد نظام بانکی کشور متکی است گفت: نظام بانکی در همه بخش های اقتصادی کشور از جمله بخش صنعت، کشاورزی، خدمات و مسکن نقش موثری دارد و هیچ طرح کوچک و بزرگ صنعتی در کشور نیست که نظام بانکی در اجرای آن کمک نکرده باشد بنابراین باید همواره با دید احترام نسبت به مدیران بانکی کشور نگاه کرد.

جهانگیری در ادامه به شرایط اقلیمی و زمین شناسی ایران اشاره کرد و افزود: با توجه به این شرایط ایران همواره در معرض بحران های شناخته شده نظیر زلزله، خشکسالی و سیل و بحران های ناشناخته نظیر کرونا قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: کسانی که حتی یک پروژه هم مدیریت نکرده اند دولت را ناکارآمد می خوانند

جهانگیری: کسانی که حتی یک پروژه هم مدیریت نکرده اند دولت را ناکارآمد می خوانند