مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 16:252021-03-01اقتصادي

جهاددانشگاهی آموزش های بازار محور را در دستور کار قرار دهد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: جهاددانشگاهی باتوجه به تجربه و ظرفیت آموزشی مناسبی که در سطح کشور دارد می تواند دوره های آموزشی بازار محور را برای جوانان برگزار کند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: جهاددانشگاهی باتوجه به تجربه و ظرفیت آموزشی مناسبی که در سطح کشور دارد می تواند دوره های آموزشی بازار محور را برای جوانان برگزار کند.

برهان صلواتی در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن اشاره به اینکه همکاری های این نهاد انقلابی با اداراه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطلوب بوده است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی کردستان از نیروهای جوان متخصصی برخوردار است که می توانند فعالیت های بزرگی را انجام بدهند.

وی با اشاره به اینکه آموزش ها باید به سمت بازار محور برود، عنوان کرد: در بحث آموزشی نباید تنها به دوره های آکادمیک بسنده کرد بلکه باید آموزش های بازار محور را بیشتر جدی بگیریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان در ادامه افزود: جهاددانشگاهی باتوجه به تجربه و ظرفیت آموزشی مناسبی که در سطح کشور دارد می تواند دوره های آموزشی بازار محور را برای جوانان برگزار بکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی آموزش های بازار محور را در دستور کار قرار دهد

جهاددانشگاهی آموزش های بازار محور را در دستور کار قرار دهد