مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-01اقتصادي

اجرای 140 هزار کیلومتر طرح بادشکن زنده در کاشان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان از آغاز اجرای طرح بادشکن زنده در 140 هزار کیلومتر مناطق بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان از آغاز اجرای طرح بادشکن زنده در 140 هزار کیلومتر مناطق بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

محمد مهدی شریفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح بادشکن زنده در 140 هزار کیلومتر مناطق بخش مرکزی، کنترل ریزگردها، جلوگیری از صدمه باد و غنی سازی پوشش گیاهی عرصه های بیابانی است که با توزیع 47 هزار اصله نهال جهت کشت در حاشیه مزرعه ها و باغ های کشاورزی بخش مرکزی شهرستان کاشان انجام می شود.

وی افزود: اجرای این طرح با همکاری اداره بیابان زدایی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان انجام می شود که نهال های اصلاح شده گونه های گیاهی مقاوم به کم آبی و بادهای دشت کاشان در اختیار باغداران و کشاورزان قرار می گیرد.

شریفی تصریح کرد: نهال های اصلاح شده با امضای 10 تفاهم نامه همکاری در اختیار دهیاری های سن سن، آب شیرین، فتح آباد، استرک، جوشقان و خنچه قرار گرفت تا در زمین های غیردولتی و ملی کاشته شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان، افزود: نهال های این طرح شامل 20 هزار و 500 اصله اکالیپتوس، 5200 بوته گل محمدی، 3500 اصله زیتون مثمر، 5900 اصله نهال توت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 140 هزار کیلومتر طرح بادشکن زنده در کاشان

اجرای 140 هزار کیلومتر طرح بادشکن زنده در کاشان