مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 16:002021-03-01سياسي

بازداشت 40 نفر در پرونده اراضی در نظرآباد البرز


با اقدامات انجام شده در خصوص خلع ید و صدور احکام قضایی برای بازگردان اراضی و املاک مربوط به شهرداری و آموزش پرورش نظرآباد نزدیک به 40 نفر بازداشت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حسین فاضلی هریکندی در همایش ائمه جمعه استان البرز که به میزبانی امام جمعه چهارباغ و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج، دادستان عمومی و انقلاب کرج و ائمه جمعه شهرهای استان البرز برگزار شد با اشاره به حمایت های امام جمعه کرج و سایر ائمه جماعات استان از اقدامات دستگاه قضایی، تداوم این نگاه حمایتی را پشتوانه مهم مردمی در تحقق برنامه های دادگستری استان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه به دستاوردهای سفر رییس قوه به استان البرز در سال 98 که بخشی از ثمرات آن امسال خود را نشان داد اشاره کرد و گفت: دادگستری استان البرز یکی از استان های محروم کشور در حوزه زیرساختی و منابع انسانی بود که با مصوبات متعدد این سفر بخش مهمی از این کمبودها در مسیر برطرف شدن قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: یکی از مصوبات مهم این سفر که امسال قدم های مهمی در زمینه تحقق آن برداشته شد بررسی وضعیت چاه های غیر مجاز و اقدام در خصوص تغییر کاربری اراضی زراعی و باغات استان بود که به منظور اجرای دقیق این مصوبه و با هدف پوشش سایر حوزه های مرتبط با حقوق عامه از قبیل تجاوز و تصرف اراضی ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 40 نفر در پرونده اراضی در نظرآباد البرز

بازداشت 40 نفر در پرونده اراضی در نظرآباد البرز