مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 15:402021-03-01سياسي

هشدار عراقچی درباره تصویب قطعنامه در شورای حکام


معاون سیاسی وزیر امور خارجه با انتقاد شدید از عدم اقدام موثر طرف های اروپایی در زمینه اجرای تعهداتشان در برجام، هرگونه تلاش برای تصویب قطعنامه در شورای حکام آژانس را غیرسازنده و تهدید کننده فضای ایجاد شده برای دیپلماسی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، چهارمین دور رایزنی های سیاسی ایران و اتریش امروز (دوشنبه) 11 اسفند 1399 به صورت مجازی با حضور سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پیتر لااونسکی قائم مقام وزارت امور اروپایی و بین الملل اتریش برگزار شد.

در این نشست طرفین ضمن تاکید بر مناسبات تاریخی و دوستانه دو کشور، آخرین تحولات مربوط به برجام را به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار دادند.

سید عباس عراقچی لغو کامل تحریم های غیرقانونی و ظالمانه را شرط اساسی بازگشت کامل جمهوری ایران به اجرای تعهدات برجامی برشمرد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان ضمن انتقاد شدید از عدم اقدام موثر طرف های اروپایی در زمینه اجرای تعهداتشان، هرگونه تلاش برای تصویب قطعنامه در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی را غیرسازنده و تهدید کننده فضای ایجاد شده برای دیپلماسی، به ویژه بعد از توافق اخیر ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار عراقچی درباره تصویب قطعنامه در شورای حکام

هشدار عراقچی درباره تصویب قطعنامه در شورای حکام