مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 14:402021-03-01سياسي

کاندیدا نشدن قالیباف در انتخابات 1400 چقدر جدی است؟


ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وقتی از قالیباف می پرسیم که کاندیدا 1400می شوید پاسخ می دهد فعلا برنامه ای ندارد شاید اتفاقی افتاد که لازم باشد و پیشنهاد و مطالبه ای در میان باشد و گروهی درخواست بدهند ولی اکنون برنامه ای ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ برنا نوشت: نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: موافق صحبت های پیرهادی نبودم که رسانه ای شود، اکنون که به صورت سه شیفت درگیر لایحه بودجه هستیم حاشیه سازی برای قالیباف درست نیست.

محسن پیرهادی، در واکنش به برخی گمانه زنی ها درباره ورود محمدباقر قالیباف، رییس مجلس به عرصه انتخابات 1400 گفته بود که با افزایش احتمال حضور آیت الله رییسی، آقای قالیباف تصمیم به عدم کاندیداتوری گرفته است و آمادگی کمک به ایشان را دارد.

در همین رابطه ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، در رابطه با کاندیداتوری قالیباف در انتخابات 1400 گفت: طبق گفت و گوهایی که از همان ابتدا با قالیباف صورت گرفت او برنامه روتین برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ندارد، برخی گمانه زنی ها در مورد حضور او مطرح می شود همانطور که در مورد نیکزاد و رییسی هم مطرح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدا نشدن قالیباف در انتخابات 1400 چقدر جدی است؟

کاندیدا نشدن قالیباف در انتخابات 1400 چقدر جدی است؟